The site documentation Saaer

تیم مستند سازی سایت ثائر

The site documentation Saaer

تیم مستند سازی سایت ثائر

نرم افزار امیر عشق”گروه نرم افزاری ثائر”

بسم الله الرحمن الرحیم

برای دانلود به ادامه مطلب سربزنید...

  

باسلام خدمت دوستان گرامی

نرم افزار امیر عشق ویژه شب های قدر است که از پیش برای دانلود گذاشته شده تا دوستان بهترین استفاده را کنند، در این نرم افزارچند رسانه ای سعی شده تا کاربران فیض بیشتر را کسب کنند منوهای استفاده شده در نرم افزار:

صوت عشق:  شامل سخنرانی استاد رائفی پور در مورد مظلومیت حضرت علی وسخنرانی ایشان در جمع معتکفین شیراز، که فوق العاده است و شامل قسمت مداحی، با مداحی های حاج عبدالرضلاهلالی با عناوین بابا حیدر و غلام حیدرم می باشد.

ویدویوعشق: شامل سخنرانی استاد دانشمند درباره ی رفتار شیعیان در قبال مولا  و شامل مداحی مرحوم سید جواد درباره ی مظلومیت حضرت علی با داستان واقعی از زمان مردمان کوفی، که در ادامه با مداحی دلنشین حاج حسین سیب سرخی همراه است.

تصویرعشق: شامل تصویر گرافیکی در مورد شب قدر و والپیپرهای شهادت حضرت علی.

یادواره های عشق: شامل کتاب موبایل های جاوا ، که به راحتی قابل دریافت واستفاده می باشد از جمله کتاب نهج البلاغه وکتاب دانشنامه علوی.

کلام عشق: شامل کلام حضرت امیر واحادیث ناب از خود حضرت .

سفارش نرم افزار: برای دوستانی که   در محیط های فرهنگی احتیاج به نرم افزار برای رساندن بیشتر مفاهیم اسلامی دارند.

از آنجا که نرم افزار گرافیک بالایی دارد سعی شد که با کمترین حجم در دسترس کاربران قرار گیرد”هدیه ناقابل ثائر خدمت حضرت امیر”

لینک دانلود غیرمستقیم:امیر عشق            حجم فایل:۴۲ mb

گروه نرم افزاری وب سایت ثائر

راهنمایی دانلود:بعد باز شدن لینک دانلود، پایین صفحه بر روی دانلود معمولی کلیک کنید وبعد از چند ثانیه کد درخواستی را وارد نمایید بعد وارد کردن کد درخواستی لینک دانلود نمایان میشود که با کلیک  کردن از سرعت خوب دانلود لذت ببرید-التماس دعا

نظرات 1 + ارسال نظر

مرجع کد تقلب ، ترینر ، تریلر ، کرک ، عکس و ... بازی های رایانه ای .




www.pctrainer.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.